De website van De Persberichten Service is erg gebruiksvriendelijk

We vragen geregeld aan onze opdrachtgevers hoe ze De Persberichten Service ervaren. Deze week leggen we de vraag voor aan Mindy. 

Mindy licht het gebruik van de service voor het controleren en versturen van persberichten toe: “Ik vind de website van De Persberichten Service erg gebruiksvriendelijk. Het is makkelijk genoeg om gelijk in één keer te begrijpen.”

Persoonlijk advies van ervaren PR-consultant

Mindy vervolgt: “Ik waardeer de persoonlijke service van De Persberichten Service het meeste. Tijdens ons eerste gesprek aan de telefoon kon ik mijn verhaal kwijt. Ze vertelde dat er een media-selectie gemaakt wordt op basis van de match tussen het onderwerp en de journalisten. Hiervoor gebruiken ze persoonlijke contacten en een persdatabase. Erg fijn om advies van een ervaren PR consultant te ontvangen.”

Media-aandacht

De resultaten zijn zeer positief met landelijke publiciteit onder andere op NOS, RTL Nieuws, Linda Nieuws en NPO Radio 1. Ook regionale media hebben aandacht gegeven aan het nieuws van Mindy. “Na het versturen van het persbericht heb ik enorm veel reacties ontvangen. Ik heb niet bijgehouden naar welke mediatitels het persbericht verstuurd is, maar ik kreeg zoveel reacties dat het wel naar de juiste media gegaan moet zijn. Ik zal het zeker weer gebruiken”, aldus Mindy.

De Persberichten Service
Powered by De Bruijn PR

Disketteweg 14
1033 NW Amsterdam
T 020 - 244 0075
E 

Veilig betalen

© 2019 Alle rechten voorbehouden