Publiciteit voor de introductie van duurzame hondenvoeding
De jonge ondernemer Twan Tak (21 jaar) introduceert in Nederland een nieuw merk in duurzame hondenvoeding. Hij schakelde de hulp in van De Persberichten Service voor de verzending van het persbericht naar de juiste perscontacten.
Twan licht zijn keuze voor De Persberichten Service voor het verzenden van zijn persbericht toe: “Ik wilde meer bekendheid rondom de lancering van ons nieuwe productconcept bereiken. Een goede tekst schrijven is zo lastig nog niet, maar dit bericht uiteindelijk versturen naar de juiste contactpersonen in de media was voor ons een brug te ver. Vandaar dat we dit hebben overgelaten aan professionals.”
De introductie van de duurzame hondenvoeding vond plaats op een bijzonder moment. Als gevolg van de lockdown nam het aantal mensen met een nieuwe pup sterk toe. Met Goood Petfood helpt Twan nieuwe eigenaren van een hond om een steentje bij te dragen aan het milieu.
“De Persberichten Service is een professioneel bureau dat het complete proces van het schrijven tot aan publicatie van het persbericht uit handen neemt. Ze staan nauw in contact met de juiste personen en dat zorgt voor een sterk en snel resultaat. Goood Petfood is gepubliceerd in verschillende on- en offline kanalen. Het resultaat is ons zeker niet tegen gevallen”, aldus Twan.
De hondenvoeding is uniek in zijn soort, wordt CO2-neutraal geproduceerd en duurzaam verpakt in recyclebare verpakkingen. Twan vervolgt: “Wat ons vooral aansprak bij De Persberichten Service was het snelle schakelen. Het indienen van de bestelling tot aan de publicatie was geregeld op één dag. Daar houden we van!”.