Telefoon roodgloeiend bij Tosti Creative na verzending persbericht

Creatief bureau Tosti Creative uit Amsterdam benaderde de Persberichten Service voor het versturen van twee persberichten over een nieuw initiatief dat de verlieslijdende horeca helpt. Het initiatief met de naam ‘Reclame voor Horeca’ slaat een brug tussen adverteerders en de horeca. Het verbindt de stilstaande - maar goed zichtbare - cafés en restaurants met bedrijven die beter draaien en gebaat zijn bij zichtbaarheid. Zo steunde Dirk van der Broek als eerste adverteerder 10 horecazaken in Amsterdam. Wij hebben beide berichten geplugd bij relevante mediatitels.

Daniëlle van Tosti Creatieve vertelt: “Samenwerken met de Persberichten Service was super fijn! Het team was erg flexibel en betrokken.”

De media-aandacht voor het initiatief was overweldigend. Niet alleen in Amsterdamse media, maar het nieuws verspreidde zich door het hele land. Het bericht bleef maar spinnen. “Naar aanleiding van de vele publicaties hebben diverse adverteerders en horecazaken uit heel Nederland zich aangesloten bij Reclame voor Horeca. De telefoon en mail stonden roodgloeiend hier, echt geweldig!” aldus Daniëlle. Het initiatief steunt inmiddels zaken in maar liefst 5 verschillende steden.  

De Persberichten Service
Powered by De Bruijn PR

Klaprozenweg 75
1033 NN Amsterdam
T 020 - 244 0075
E 

Veilig betalen

© 2019 Alle rechten voorbehouden